Google AdWords Kursus

1:1 undervisning i Google AdWords

Private Party - Kun dig og os!

Er du marketingansvarlig eller webmaster for en virksomhed og/eller webshop? Har du mod på at tage kampen op med online markedsføring?
Hvad enten du er nybegynder, øvet eller erfaren, så kan vi tilbyde dig en workshop, som er nøje tilrettelagt efter dit behov, niveau og forretningsområde.

Kun dig og din forretning i fokus. Vi tilbyder en helt unik mulighed for ene-undervisning. Få fuld udbytte med én til én sparring med en Google AdWords certificeret underviser.



“Jeg fandt AdWords kurset meget aktuel, da jeg skal overtage styringen af vores virksomheds Adwords. Jeg fik mulighed for at stille alle mine spørgsmål og føler mig rustet til selv at styre vores Adwords.”

Pia PedersenMarketingkoordinatorNOE / Jysk Energi


AdWords Kursus

Kom godt fra start eller optimér din Google AdWords!

  • Dialog omkring dine forventninger til AdWords
  • Intensiv eneundervisning
  • Mulighed for løbende support, så længe det ønskes

Top Rated & Certificerede

Vi gennemgår hvert år forskellige certificeringer i Google AdWords – derfor holder vi os kontant skarpe på nye features og muligheder i AdWords. Her ud over bedømmes vi løbende af Google, som naturligvis ønsker deres kunder nogle positive oplevelser med AdWords.

Din underviser

Jakob Hofman - Indehaver af Media Function

Jakob Hofman Pedersen Indehaver

Underviser & Google AdWords Certificeret Partner

Jakob startede Media Function i 2007, og siden har virksomheden gennemgået en rivende udvikling. Fra at koncentrere sig om udvikling af hjemmesider og e-handelsløsninger, til at blive ét af de få online marketing bureau med dedikeret fokus på Google AdWords. Jakob underviser hver måned kunder i Google AdWords – både på vegne af Google og iVækst, men også via sit daglige virke i Media Function.

“Vores AdWords kursus er unikt på den måde, at vi tilbyder et en-til-en kursus for én enkelt virksomhed ad gangen. De fleste andre kurser vi ser på markedet er som oftest store hold med mange deltagere, hvor det kan være svært for de enkelte deltagere at få fuldt udbytte. Ved at fokusere på én virksomhed, får vi mulighed for at lave et unikt program til hver enkelt kursist.”